16 Mei 2005

Bodoh Sombong
"You wanna be fired ?"
"Yes"
"wow! i ;ve never been situation like this " ,

terkezut mr trumph bila dengar pengakuan manager Street Smrt bila di tanya akan sebab kekalahan mereka mlm tadi ...aku sendiri pun terkejut , mungkin tak waras pasal mlm tadi dok baikkk nyer tonggang arak kot....heehehhe....at last aku ketawa gumbira kerana Street Smart kecundang .. hanya mendengar alasan "Saya berasal dari New Jersey " terus lantik dia jadi PM ...har har ,.. big mistake aaa ...

rupanya dia ni jenis tak dengar kata, arrogant , optimistik membuta tuli, buat result sengsorang....sesedap rasa beli mangkuk tandas 14 unit !! what a waste ... utterly wasted !! karpet hancing tak nak tukaq , hang dok tukaq tempat orang berak tu wat pe ....

Book Smart pun cam hampeh jugak perjalanan dia (walapun aku pro-Book Smart, heehhee), sampai minah tu nak quit pasal dah 48 jam tak makan , laa comon sense je tuh .... lapaq makan aa......hahhaha .. tu pun payah ke ? tapi cara dia motivate tu best ... lagi satu Danny tu pandai amek hati customer .... mlm tu depa entertain customer .. (dalam Islamic view, cara depa tu tak meet the requirement laa...heehhehe) ,

pagi tu , suh rate... *drum roll* Book Smart outsmart the Street Smrt .. yi ha a.....!!

Gunx cum Neo

wahh...aku terpaksa expreskan proses pembelajaran aku ttg menatang MTU , MTR , MAP, SIU , SMSC dan ntah ape kejadahlagintah...naik senak dah otak aku nih ... kalau jadi neo kan senang, ... ada USB port kat tengkuk aku ni ... cucuk thumb drive terus masuk ke dalam otak .. terus terror macam terrorist .....

tak yah pening2 baca dokumen ni ...hehhe.. tapi at least i feel the pain learning new things di samping dok wat bende lama yg mana membuhsankan .. ye dok ??

take the red pill or blue pill ??

1 ulasan:

Ikhwan Hayat berkata...

haaa aku tengok apperentice tu malam tadi! best2, mmg tah hapa2 PM tu, dah sendiri setuju dia patut dipecat lepas tu nak berhujah2an lagi.. apa lah..