20 April 2005

Cuti dari blogging till Sunday ...



live from Cyber Cafe kat Kelana Jaya .... Time : 10:40 mlm
banyak mende sebenar aku nak tulis...
2 hari aku pi training bernama 7 thinking tools..apa kejadahnya nyer tuh ?
nnt aku citer kalau aku ingat nnt, banyak aku belajar from that seminar ... golongan marhain seperti aku begitu berbesar hati dapat join yg mana aku rasa kalau guna duit poket aku , mahu kantoi monthly kete aku ...kui ..

nnt aa aku blogging kat kampung aku kalau aku sempat *cam best sangat blog aku nihh..ptui!! hehehee*

esok ptg ciao ke Maran, my beloved hometown ..
tadi ajak Sern minum2 , dia ada hal ... anyway .. keep it up bro !!!

2 ulasan:

Suhaimi berkata...

sori mate, aku dah janji ngan pirate n sulai nak jumpa malam tu kul 10 lebih..

Suhaimi berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.