04 April 2005

aku dan accident



sabtu lepas , dalam kul 11:30 mlm gituh aku rempit aa dari Menara Telekom lepas prgrm malam palestin..alangkah nikmatnya aku menyusuri federal hi-way dengan ex5 yg amat ku sayang ini .... angin malam menyapa tubuh mengeringkan peluh bacin aku setelah tak mandi (last mandi lepas asar, pastuh rempit balik ke tapak program)....buat2 bz kunun2....angkat kerusi meja....buat2 poyo ..tu je pun keje aku ... tapi dapat aa kenal sorang dua staff telekom ...depa ada unit sendiri utk begian multimedia...lengkap !

lepas solat isyak kat surau yg berhawa dingin . ikut nafsu...nak je aku tidur terus kat surau tuh ... spesifikasi carpet dia begitu ngam untuk menghibernasasikan aku ...

lepas lalu terowong ... ternampak aku sebatang tubuh terbujur kaku .... adehhh....sapa plak tidur nih...?? aku nak lalu aaa.. aku terpandang ex5 dia tergolek cam dia gak ... ada sorang lagi mamat kat sebelah dia standing ... ishh... aku takut cam ada komplt nak merompak jek ... ye la kan ? macam tak biasa taktik ni ...

tapi ... aku buat2 berani ala polis Gerak Khas mendekati .. tongkat motor sambil enjin tak mati supaya senang aku nak lari kalau depa nak rompak (actually dalam dompet aku ada rm20 jek .. tapi aku paling sayang kad nikah aku ...! )

aku ushr kat muka mamat tu ... lohh!! berdarah habis hidung mulut....!! teruk ni ... ! aku suh kawan dia tuh bawa kan ke spital...motor park kat situh jek ... dia berkeras suh kawan dia yg accident bawa motor sendiri ... ek elehh....hallo kawan ! member hang tu bukan jatuh pokok jambu, jatuh motor , mesti otak dia tak center lagi ... dia berkeras...lantak ko lahh.. aku perati mamat yg xcdent tu bawa motor...

aku dah agak dah ... tergolek sekali lagi dalam longkang yg sederhana dalam....kawan yg ok tu patah balik (actually dia pun jatuh cuma tak parah jek )..aku nasihat sekali lagi ... "u bawa aa kawan u ni naik motor , dia takleh bawa motor"...

dia accept....aku pun blaahhh.....huwarhhh......ngantuk giler ni .....

Tiada ulasan: