08 Mac 2005

Seni Marah



aku rasa kita dalam job ni kene belajar cara nak marah ...lebih2 lagi kalau ada downline dalam job kita seharian...
nampak cam tak puas hati ngan anak buah.. tengok line clear baru sound ... ni tgh orang ramai terus tembak ... muka anak buah kita tu pun ada harga bukan leh ludah sedap sedap kita...

aku dulu masa keje kilang selalu sangat kene cam ni .. ye la kita lulus SRP , mana orang pandang, pedulik apa dia, janji kerja siap .. aku pulak mula2 cultural-shock gak ... kene "BODOH ", "KEPALA HOTAK", etc ...tapi bende2 cam tuh dah kerap di inputkan ke minda separa sedar, so ... i don give a damn aaa the next time my supervisor yelling and bitching at me , no respect at him for sure ... pi rahh.....!!!

1 ulasan:

DeLiNn berkata...

ahem~!!