04 Mac 2005

project



dah design mlm tadi ... textual based...aku tengok dari jauh cam hampesh je, tak nak aa hantar tunjuk, buat design lain aa... letih kot ?? ye ke ? alasan orang pemalas je tuh .... dah tahu nak wat satu mende tu ,, kene aa displin ... manage masa, eh cheh! gelak2 jgak , nak berjaya kena cam gituh ....

petang ni balik Maran, lepas Subuh tadi , india tu dah kilatkan kete aku ,,, aku tak larat nak cuci ... balik keje penat...weken baru ni bzz kunun ... so, terpaksa aku sub-con kerja2 mencuci ni ... dah kritikal sangat dah WMN kene berak burung plus hujan asid ....

sabtu, kami ke Kuantan , nak ziarah abg ipar aku ... kakak aku call pagi tadi pun suara macam orang putus harapan, aku hanya mampu mendengar...orang menanggung lagi aaa....setiap insan pasti ada ujian...besar atau kecil sahaja ....

nnt aku update Isnin .. doakan keselamatan kami anak beranak ....

Tiada ulasan: