11 Mac 2005

Multi Entry

AY yg tiarap itu
mlm tadi tgh syok berbual nga wife aku, tiba2 AY membuat satu gerakan pelik, badannya melentik, sehinggakan kepalanya hampir menyentuk pinggang, dan setelah itu, badannya jadi senget, pelepup !! dia dah 180 darjah memusing, meaning , dia dalam kedudukan meniarap, lohh !! selama ni penat aku ajar secara diktator, dia tak nak ikut, last2 dia buat sendiri , mungkin boring asyik pandang syiling jek .. nak gak rasa calarkan siku dengan lantai simen .. hehhe..

my Depressed Sister
Akak aku tgh sedih skang, anak2 dia semua demam excpet yg dah sekolah menengah, erhmmm..adik2 aku nak temankan dan sabarkan dan pulihkan semangat dia ... ye laa aku hanya mampu menghulurkan kata2 semangat jek ... badan yg menangguang tak tahu lagi kan ? so, perlu ke balik mlm ni atau esok pagi ? decision !! decision !! kalau time aku bujang dulu, lepas opis hour ni aku leh ciao balik Pahang, ni dah kawin, banyak faktor kene amek kira...hehehe....mlm ni decide !! jeng!jeng!!

Project dapur
Setelah berjaya dengan projek bilik air, aku ingin membesarkan empayar aku dengan ingin membina dinding dan tingkap baru kat dapur rmh aku kat kg...mak aku banyak dah komplen, pasal dinding tu dah tak kuat ... nnt.. akan ku fikirkan ... jgn risau ....

Tiada ulasan: