16 Mac 2005

Bikin Filem



tendency aku masih lagi kat filem, lately lepas filem SEPET keluar ramai yg macam 'buka mata' bagaimana filem seharusnya di buat, tak kurang yg amek peluang ni kutuk filem arahan YH dan PR ...termasuk aku sekali ..hehheh...ye la tak kan nak suruk kenyampahan aku kat filem kita yg dari dulu (lepas PRamlee) macam guna resepi sama ...

yg latest aku notice ... skrip !!
"Pada pandangan saya ..."
"Oh ya ! menurut statistik ..."
"Adakah kerana saya , kamu ingin ...."


Wahhh......sungguh berkhemah serta bertatabahasa dialog walaupun yg tukang cakap ni kutu rambut panjang ...!!
c'mon , real aa sikit ...!! Amelina 17A1 yg dapat A1 dalam B.Melayu pun gelak tengok skrip ni ... betul tak Amelina ? hehhehe...

3 ulasan:

isman berkata...

suatu masa dahulu saya pun rambut panjang, tapi takde kutu occay ...
berkhemah?? berhemah lah wei, SPM BM dpt berapa hah?

bayam berkata...

ishh typo error la.. grrr menyampuk lak dia

Suhaimi berkata...

mari try letak patung zirafah kat muka...