10 Januari 2005

Biking and 'Rempit'ing ...



janganlan la pulak korang kagum dgn gambar ni .. bukan gambar aku pun ...
paste je tuh ... tak de aa aku nak bunuh diri cara bodoh ni nak publishkan diri ...

tak de aa semlm , kita orang satu familiy hangin satu badan ngan perodua....
kete yg dijanjikan tak sampai2 lagi... janji this week, senyap jek ..
aku suh salesman tu call, as usual dia tak call, nak elakkan diri cakap ngan aku ...
aku call dia balik, minta maaf ngan aku pasal delay deliver kete...
tak kisah aa tuh .. janji ko face the problem ... aku pun pernah rasa feeling lambat deliver kat orang (deliver project..kui! ) ... memang ko rasa tak nak face ngan orang tuh ...

memang kene back fire aa .. kan ?
nak buat cam ner ? inilah hidup !! teruskan je la...

so.. petang tu lepas solat asar.. merempit aa kami 3 beranak ngan ex5 ...
merentasi bandar Kelana Jaya yang sibuk dengan jemaah haji ...
aku mengawal throttle dengan sebaik mungkin berbekalkan pengalaman sebagai mat rempit semenjak aku jadi mat kilang masa form 4 ..

singgah the Giant...
cadang nak beli baju kat AY..
dapat aa sambar barang 2-3 helai ...

ushar stroller... murah ! rm49...
ingatkan rege rm100++ ...
erhmmm , nak kene sambar satu ni ..
insyallah this week ... i grab ones aa....

ops..kalau tak de kete this week...
aku menyambut ulang minggu ke-2 tempoh kelewatan ...

Tiada ulasan: