27 Oktober 2004

Pressure !!


korang mesti tak suka dengan perkataan di atas kan ?
termasuk aa aku ...
tapi kekadang , aku rasa perlu ... cuma jgn overdose aaa..

saat paling manis, bila kita dapat overcome pressure.
aku pernah sampai nak tumbuk orang , hangin nyer pasal ..
TAPI .... no point gak aku tumbuk ..

#1 : sure aku kalah, badan dia besar
#2 : pipi lebam
#3 : paling tak best, hilang kawan !!

masa aku amek SPM, dulu teramat la pressure nyer ..
orang kampung pandang slack kat aku, pasal rambut panjang..
layan metal punya hal la ni .. sekolah pun tuang...petang layan motor ...
lumba pun asyik kalah jek ....cheh !!

dah dekat 3 bulan nak SPM, aura kesedaran telah menjelma...
pandang kanan, mak aku buat kuih nak sara sekolah aku
pandang kiri, pak aku (dah meninggal dunia) dah tua,
pandang depan, adik2 nak sekolah...

slumber aku bantai enjoyyy.... kurangg asam punya ahmad rizal

kan dah datang pressure di situh !!
aku switch jam biologi aku ....
24 jam = baca ! baca ! baca !

ada positifnya pressure !!
terima kasih pressure !!

Tiada ulasan: