02 September 2004

Buku
aisey..lupa nak bawa gambar baru snap di KLCC..
saje pi, tukaq angin, asyik PJ jek...
pi tengah bandar sikit...
tapi kesian wife aku aa... start2 je dah berdiri
we started at Tmn Bahagia, the nearest station we can get ..
seperti di jangka , ramai warga kota keluaq,...
penuh LRT...
semua rasanya target ke KLCC..pasal sampai KLCC, terus lengang LRT..
hehe...
first keluaq duit dulu .. tu diaa...Queue!! bapok panjang nyer...!!
15 minit gak aa nak sampai turn aku...
then, pi solat zohor, pastuh layan lunch kat tingkat nu...
agak bertuah dapat dok kat tepi tingkap ...dapat aa tengok bangunan Lembaga Getah ..hehe...

layan masuk PetroSains, uishh..cam best..tanya brader tu , baper tiket?
rm12 !! toruss...tapi .. dah penuh..cheh ! lain kali aa...
saat2 yg dinanti telah tiba..
Kinokuniya!! here we come ..
habis kat 2 jam kat situh,, belek sana beleh sini ..
dapat aa 3 buku aku balun..

1-Another Malaysia - Farish Noor
2-AspectJ In Action - Ramnivas Laddad (Manning Publication)
3-Java2 in Easy Step

rabak rm212!!
hehe...

buku WROX satu lagi tu dah lama aku ushar...nanti aa lain kali
tak kan nak beli sekaligus...aku nak makan apa ??

ops... my wife dah masuk bulan ke-7 ...
Ya Allah! permudahkan segala urusan ku...

Tiada ulasan: