05 Jun 2007

Sementara masih 30's ....

aku sudah berumur 30 tahun, tapi mana2 orang dalam dunia ni kalau di tanya , adakah masih mahu menjadi muda ? hanya orang tidak siuman sahaja mengganggukkan kefala.

gila apa ? muda la best. kudrat full tank. semua larat. pantang dicabar. hemoglobin panas. semua ingin teratas. fuhhh.....best tuhh...

atas dasar ingin tampak muda. satu pakaian telah ku rembat (baca: beli ) tanda aku ingin menidakkan proses penuaan aku. dengan pakaian baru ini, biar orang nampak aku masih muda walhal .... ???

adidas retro. sering ku nampak orang2 muda memakainya. aku tidak mahu ketinggalan. kononnya mahu muda seperti mereka. tetapi itu tidak apa. aku bukan pakai botox, sweater adidas sahaja. tidak perlu risau halal haramnya.

memang benar. setelah dipakai, terasa muda dan cergas sekali. tidak rugi aku membelinya (baca: diracun salesman). kini, aku kembali girang merempit. udara sejuk menyelinap masuk ke tubuh pabila aku membelah angin. terasa muda sekali.

1 ulasan:

salman ® berkata...

striking tuh...padiyappaaa...zassssss !!