24 Mei 2007


Special Request

"Bang! tolong aa repair pc tu, saya nak belajar kompiter", ujar sang isteri.
Telinga buat2 tak dengar sambil galak bermain dengan AY.
"Abangggggggggg!! ".
"Aduhhhhhhhhhh...........", satu cubitan hinggap.

"Ni haa, tolong aa repair kompiter ni, saya nak taip report budak2 senang, esok masuk strimix , senang saya nak baca blog abang ..."

"Alamak! pecah laa rahsia aku", detus hati.
"Nanti la , senang2 esok abang repair, hard disk je tuh ... ganti baru, ok la ", cuba melengah2kan proses pembaikian.

masuk tarikh hari ini, sudah masuk 2 tahun pc purba ku berada di bawah meja tanpa mendapat perhatian sewajarnya. satu ketika dahulu, dia lah intan payung, tetapi setelah mendapat laptop Compaq, aku ibarat kacang lupakan kulit.

Jika isteriku sudah mendapat access internet nanti, nampak gaya, terpaksa lah aku meng-skima-kan content ku. Huhuhuh....

2 ulasan:

Unknown berkata...

Kesian....

Lepas ni boleh la sang isteri buat posting sekali :)

www.afyan.com

Tanpa Nama berkata...

Ko memang kijam gunx. Aku nak report kat PBB.