12 Januari 2007

TM dan satu juta

aku tak masuk tapi berangan nak menang. secara akliah memang confirm aku tak menang. ramai di luar sana mengharapkan 1 juta. termasuk pak2 menteri, YB, ADUN, along, ketua pemuda, puteri dan tidak lupa aku.

ttp si tukang kayu mendapat habuan. adil sekali. dunia betul2 berputar. sekejap kita2 di bawah dan kini abng razak mendapat habuan. betul2 macam cerita dongeng. segala2 berubah.

kini, wang satu juta di tangan. terpulang pada empunya tubuh melaksanakannya. mana nak simpan , mana nak derma, mana nak baiki rumah, mana nak bayar yuran anak sekolah yang hek elehh ! celah gigi je nak bayar, bayar bulanan kereta, hek eleh ... apa barang monthly.... zrasss jek , Camry kuwo ....

argh ... tidak, memang patut aku tak menang. angan2 cukup tinggi. itulah manusia. nafsu yang tidak bersempadan. hanya akal yang menentukan sama ada menguda atau diperkudakan.

bang ! loan sikit leh ... kawe ni oghe kelate gok ...hahhah

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

siut gunx..aku hampir buat entry '1 juta' ni. takpela..aku tumpang berangan kt sini je. aku nak beli rumah rege 355K..koner lot. cash on delivery. bley?

Tanpa Nama berkata...

siut gunx..aku hampir buat entry '1 juta' ni. takpela..aku tumpang berangan kt sini je. aku nak beli rumah rege 355K..koner lot. cash on delivery. bley?