06 Disember 2006

Hilang

"Henpon aku hilang aaa.."
"Hilang kat mana ?"
"Errkkk"

pada sesaper yg tgh marah, kerana aku tak jawab panggilan, di sini aku hingin mengumumkan no 019 349 2991, itu aku sedang berusaha utk memblok, utk aku re-use , jika boleh , atau besar kemungkinan aku akan memakai no yang baru. kerana henpon tu dengan takdir yang telah tertulis telang hilang ntah di mana.

so, kepada bank2, lawyer2, press, tuan rumah, ustaz2, futsal player, musicians, pengeteh tegar, ketua kampung, tok empat, project manager, CEO, mak cik kantin, di umumkan ...
dalam masa terdekat ni , aku tak dapat menjawab panggilan kalian.

orang yang paling resah jika aku tidak berhenpon , tentunya isteri tercinta. yang ! pinjam 3 ratus leh ?
nokia 2610 jek, N siri cam tak lepas jek .. hehheh

Tiada ulasan: