17 Julai 2006

Geeking At Weekend - Sessi berasap kepala

dah lama tak wat keje2 camni , kalau ahad biasanya kepala otak terus di formatkan utk meng'ertertain' family dan juga AY ... ttp wife aku tak larat nak pi mana2 .. al-maklumkan dengan ketinggian habitat kami (i.e 5th floor), agak sukar utk keluar kerana tatkala nak upload balik ke atas cukup menyeksakan ... especially kalau AY tertidur...dah dekat 9 kilo dah hamba Allah tu .. hahhaa....jenuh dah pikul bawa haplod ke atas....

so, aku bertekad , aku nak ngadap pc sepanjang 24 jam hari ahad ni .. nak jadi geek balik .. hahhaa....so, planning pertama, rangkakan apa nak wat??? erhmm ...iklan ? yes yes !!

so, aku buka aa ulead , ushar clip2 video, ushar mp3 utk bikin sound track ... layan2 kepala...terus on the spot wat storibod.. hehhe....menjadi lumrah. aku tak wat sangat planing2 ni.. main hentam je ... hehhe...

mula2 aku kene browse clip2 video...kerat2 part2 yang menarik..dan susun kat time frame, kawal audio, kawal transition, etc etc....
sesekali aku menjenguk kat AY agar dia terus terlena diulik mimpi dan aku terus dalam menyetelkan projek aku ni hari gak .. aku dah set dateline pukul 12 tgh mlm ni , kene SIAP jugak . !!!

hahaha....dekat pukul 3 pagi kat drag ... hahaha...biasa ... atas kertas semua cantik ... !!
k , dah siap satu trailer sepanjang 1 minit lebey ... bertajuk "Bersamamu Palestin" keluaran Gunx Propaganda Sdn Bhd., sebuah syarikat tidak berdaftar dan bergerak secara haram.

nnt aa ku haplod ekk ..kasi korang tengok ...

Tiada ulasan: