27 Julai 2006

The Feminist BookWorm.

Sebelum ini banyak dah aku beli buku utk minik aku, tapi kesemuanya tidak mendapat sambutan hangat. aku tak tahu sebab apa. menjadi kebiasaan aku, utk membeli dahulu buku kemudian baru fikir sama ada relevan atau tidak buku tersebut.

Bulan ni rasa nak invest lebih sikit utk buku kerana ehem!ehem! , ada rezeki skit. dah lama giler aku tak merempit ke MPH MidValley , syurga buku bagi aku ..

berbalik pada topik hari ni , aku notice satu buku tu dah hampir lusuh, antara faktor nyata adalah kerna ada pembacanya, lalu tidak sesekali AY yg ku syaki, so, my beloved wife aaa... Yerp! she;s the one who has read the book.
dan dah hampir separuh dia mentalaahnya ..


Hhaa...akhirnya berjaya aku membeli buku yang diminatinya ... teruskan membaca ....

Tiada ulasan: