26 Julai 2006

Die Hard Fan Marsitah

SN : Sekejap je Gunx, bukan selalu jumpa Mas ni
MG: aku nak cepat ni ... AY dah nangis ni .. ! hishh ko ni ..
SN: mak ! tengok gunx nih ... orang nak gambar ngan wife dia pun tak kasi.
MS: kasi aa gunx, anak mak mah ni bukan selalu balik Lipis, ni dah jumpa , kasi aa bergambar sekali
MG: alaa...mak mah ! saya nak cepat ni ... nak balik Tempoyang, potong keropok, esok nak jual kat Padang Tengku.
SN: nyampah gunx nih ! *hentak kaki*
MG: ye la ! ye la !!


4 ulasan:

mundarmandir berkata...

wehh..biar benar ko gunx, kalo betol lah dialog kt atas nih, ko bleh jadi glamer, terbilang, cemerlang dan bergelumang kalo jual gambor nih kat mamarazi..kayo ko..hehe..rujukan tepat utk tahu sejarah SN masa dolu2..hehe

dato k belah sepang berkata...

wei gano, jgn bikin panas.....

salman ® berkata...

siut gunx..sempat selit tu. kalau jumpa ct, kata kat dia ko ada kawan duk batu kikir. ala..bukannya jauh bt kikir dgn lipis tu. eheheh

Datin E berkata...

ala ni gambar zaman bila...masa ni ct tak kenal dato K lagi...he he he