12 Julai 2006

Baran
Lokasi : dalam sebuah kereta.
Bahrum(bukan nama sebenar) = B
Gunx = G

*dengan berlatarbelakangkan muzik ntahapaapa*
B: aku bengang giler ni, projek dah siap , aku claim payment , dia lesap. kawan2 jugak, aku bawa orang aku baru tahu. tu indon tu sapa nak bayar ?? , depa keja macam nak giler.
G: ngape ? dia tak de duit kott .??
B: beda'oh* dia je. projek juta2 , tak kan payment ciput ni tak dapat bayar.
G: awok pasang salah siaran ke ni weeii ??? ngape pasang stesen radio Cina ?
B: bior lantoknyer .. aku dah bosan ngan lagu Melayu, asyik Mawi Mawi Mawi !!
G: Oh ! ok

Adik ?
Lokasi : pekan sari Padang Tengku, Lipis

Dengan mendukung AY , aku cari port utk duduk utk mengeteh sambil menonton siaran tertunda German vs Portugal.
G : Akak, kasi nescafe tarik ngan roti kosong ye !!
Tokey (T) : OK, eh ! ni bawa adik ke ?
G : Lerr...anak saya la kak !!
T : Lohh ! muda sangat, akak ingat adik awok ... kihkikhkih!!
G : *tersenyum sendirian*

*beda'oh = tipu

Tiada ulasan: