26 Jun 2006

Stupid Decison Maker

keputusan adalah merupakan satu bende yang perit untuk dibuat. begitu sukar mendapatkan keputusan yang betul2 menyedapkan semua pihak. Jika kita ambil keputusan A, si B memuncung mulut sejengkal. begitu jugaklah sebaliknya. boring teramat sangat ketika kita ditanya utk memutuskan sesuatu. lalu kekadang aku suka mengambil buah fikiran orang. lalu antara jalan terbaik utk aku mengambil keputusan adalah dengan mengadakan Halaqah atau dalam bahasa lain, NGETEH !!

so, jika
korang ternampak aku sedang mengeteh dan keadaan idle atau melahu, maka tatkala itu aku sedang menimbangtara utk mengambil keputusan. tidak kira keputusan kecil atau besar. tetapi tetap keputusan. tetapi sekarang agak jarang aku mengambil keputusan kerana aku rasa bukan aku sahaja malah satu dunia meNUNGGU keputusan....hehe....

Goooollllllllllllllllll !!!!!!!!!! german leading beb !! hehhee....keputusan semasa.

Germany - 2
Sweden - 0

next victim : ARGENTINA !!

Tiada ulasan: