01 Jun 2006

next entries

aku masih mode cuti lg ni tapi jasad dah berada di opis...banyak mende nak tulis, dah save kat kepala. ntah la dapat ke idak tulis the whole story. aku rasa diri dah tua sangat setelah mengalami pengalaman2 kat kg baru2 ni. dan yg paling penting, aku dapat rasa erti persahabatan, erti penting diri sendiri, makan sorang, malas, sacrifice, budi pekerti, hormat, sabar, makan dalam, marah, dan yang paling penting .. PENAT GILER !!!!

hehhehe...since aku suka menulis jika ada gambar di sertakan ... but since my bateri kamera dah kong, so , aku rasa besok aa aku tulis serba sedikit pengalama aku menjadi 'acting' bapa mertua.

bukan senang sebenarnya nak meng'handle' satu majlis kenduri kawin utk 2 pasang pengantin. nak jaga hati 2 belah pihak. kita sebagai orang tengh kene bersifat neutral ... tu yg paling aku malas nak wat ... kalau leh aku nak lari ke Kuantan , mentekedaghoh ABC kat Benteng sambil di sapa angin.... tapi ...

oleh sebab komitmen dengan adik beradik, ku gagahi juga memikul bebanan ini ....

nantikan entry akan datang .....stay tuned !! e cehh

Tiada ulasan: