05 Jun 2006

Hyper-Exhausterd Session (Part #2)
adik bongsu nikah dulu, lupa nak snap time akad nikah. hehhe...dah kawin dah ko! pandai2 la bawa diri...
banyak masalah sebelum dapat run serentak kawin sekali ngan adik tengah. Alhmadulillah dapat wat sekali.
cuma abg long je la kene keje cam orang hilang akal. hahhaa...janji korang selamat dan bahagia !

Leh , nama dia ... kira nick name aa...kurang 'sihat' sikit , tapi yang sempoi dia tak kacau orang, tak makan rasuah, tak jilat buntut pemerintah, tak dengki, tak backstabbing, tak berjudi, tak main nombor ekor, tak minum arak, tak main perempuan.
dipercayai dahulu kala , dia ni ok , tarak hal tapi aku tak pasti apa kesebab dia jadi 'tak sihat' . cara jalan agak unik ..... masa kenduri rumah aku, dia lepak sampai tamat event. cool !!


Chet Det, orang Kedah, mai mengajar di Maran. seronok aku jumpa ngan dia ni pasal leh praktis cakap utagha!! dah kelu lidah , lama tak cakap kedah, last2 jumpa gak brader ni.
kamera yg dia pegang tu jaki je aku tengok. dekat 3 ribu lebey harga. SLR tak hingat. jenama Olympus. geram je aku nak ragut !!

Tiada ulasan: