05 Mei 2006


Mat Rempit Strikes Back

dah lama aku fikir, analisa, taakul , ... dan akhirnya aku memutuskan utk merembat satu kapcai buat aktiviti mencari rezeki kami sekeluarga...

dah baper bulan , aku jadi Takumi Fujiwara dengan melakukan inersia drift menyusuri laluan merbahaya ke Cyberjaya ... dan saat paling tak best adalah melihat pondok2 tol yg bersedia merompak wang saku utk rm4 satu hari !! ini bermakna hampir rm80 hinggit aku 'burn'kan utk kasi kat awek2 tol ni ...

dengan rm80 hinggit , pelbagai perkara aku leh wat ...bayangkan aku simpan rm80 tu selamat 100 tahun .. haha... dah leh beli honda civic cash lagi ....

so, dengan takkaburnya , aku mendeclarekan utk merempit sahaja ke Cyberjaya sambil menghirup udara kotor dan asap2 busuk lori sampah ....

one ! two ! three !! Gooooooooooooooo !


Tiada ulasan: