04 Mei 2006


Kenali Diri

Ada orang tanya mana satu Gunx ?
Lohhh.. tak sangka dia ni pendiam rupanyer ...

aku agak terkejut dengan statement tu..kerna aku rasa aku ni spesis xtrovert pada satu masa dan introvert dalam masa yg lain. Kenapa ?

Xtrovert kerna aku sudah mengenali seseorang itu dalam 40% , background , kelebihan, kekurangan, pemakanan dan habitat. So, aku rasa leh menggunakan joke2 yang over sikit demi memeriahkan perbualan kami. Aku yang berlatarbelakangkan orang kampung dan berpendidikan sederhana merasa bahagia menggunakan kata ganti nama "AKU" daripada I, saya, ana, .... jika di hometown digunakan kawan atau koi bergantung kepada daerah mana aku berada.

Introvert kerna aku masih tidak mengenali orang itu . Dengan kata lain, baru ketemu . Dengan kata lain, data/maklumat masih 0%. So ,aku menjadi pendiam teramat sangat melainkan dia yg ice-breaking terlebih dahulu. So , mungkin aku dapat berbual dengan lebih galak lagi .... hehee....


dah ... aku nak keje nih ...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dgn aku ko xtrovert ker introvert ker convert ker vertebrata?

-aku yg ko kenali-