09 Mei 2006


Hong Dong "otai" Intel

ni lah minah yg aku kene jumpa masa pi Singapore dulu ..hehe...hari kedua baru jumpa dia ... berkenalan2 dulu aa..

glemer gak dia ni di kalangan para peserta. dia masuk je dewan, speaker sebut nama dia.

"Hi Hong Dong " ...

maknanya otai gak aa dia ni ... walaupun dunia telco ni , orang lelaki yang monopoli...tapi minah ni buktikan yg pompuan pun leh jadi otai ...

semua gender issue ni tak penting sangat bagi aku .. padulik kan .. yang penting isu aku resolve...

ni gambar lepas kita orang tanya dia bertubi soklan2 yang terlintas di kepala .. erh...puas hati gak aa...tapi yang paling best , dia minta email aku , so after this, aku leh tanya direct ngan dia ..hehe...tak yah guna orang tengah sebagaimana sbelum yang banyak menyusahkan aku ... kerna terpaksa menunggu jawapan dari dia ...

TQ Hong Dong ... e cehh...

Tiada ulasan: