18 Mei 2006

Gunx's Futupages (glance through) part 3

accidentally, depa ajak tgk bola Pahang vs N9. aku on je ... lama gak tak ikuti perkembangan bola tempatan dan luar negara. Aku memang tak minat bola pun. Poser je ... hehhee....


Duduk dengan angkuh dari kiri :
Wook, Pendi, Keli, Zulfa, Aku.

Wook - kalau korang perasan ada entry aku pasal Wook nih, yang mana sekarang dah jadi bodyguard Sultan Pahang. hehe...kecik je dunia. terjumpa dia kat sana. heehhe...bertukar no phone aa...senang esok pepehal. huhu..

Pendi - Classmate masa sekolah rendah. School Drop-out tapi kaya giler dah skang. Kontraktor kelas F. rezeki masing2. janji kita usaha. hehhe...naik kete Honda Accord baru dia pi Kuantan mlm tu. layan gak Honda ni. terjebak dah aku jatuh cinta ngan Honda. Oh ya ! aku dah ada Honda Wave 125. janji Honda !! yeahh !!


Tiada ulasan: