18 Mei 2006

Gunx's Futupages (glance through) part 2

ni antara peserta mengeteh peringkat daerah Maran.
pantang balik dapat terus sms ajak ngeteh. Cis !

berdiri dengan ujub dari kiri :
Keli , Gunx, Zulfa

Keli - kalau ikut salasilah, sedara aku gak. ada kene dengan arwah bapak aku. masa aku SPM dulu, rumah dia jadi port geng2 ngeteh sebelum berlepas ke targeted restaurant utk aktiviti sosial. banyak tolong aku utk preparation upcoming kenduri nih. aku masih tak puas hati akan kekalahan aku dengan motor kapcai dia yang secara illegal menggunakan karburator Raider.

Zulfa - mentor aku masa SPM dulu. banyak tulun aku dalam Maths. tapi hangin nak setting time nak belajar. Kene ngeteh dulu sampai larut malam. embun jantan keluar, baru start tusyen. Cit !! Anyway ... macey banyak kerana tunjuk ajar. Aku tak kan lupa peristiwa balik masjid yang menghumbankan aku dan Keli ke tebing kerana mengelak tiang letrik.








Tiada ulasan: