18 Mei 2006

Gunx's Futupages (glance through)

a boring meeting. bila dah habis dah ?
berlatarbelakangka whiteboard yg masih lagi suci sebelum dicemari dengan contengan zanes. oh ya! mamat tu dah nak blah .... selamat berkarier ....
kita tetap kawan. hehhe...




Bahri, ni x-classmate aku masa sekolah arab dulu. dah kaya pun. tukar kete dah bape kali dah, aku je stuck ngan kancil lagi.
projek banyak gile dapat.
bilik air dan dapur rumah aku kat kg , kerja tangan dia la.
puas hati gak.
ni snap masa layan gi kuantan ngan dia. bawa laju lak tu.
mentang2 enjin convert.

yang boring, kalau sembang, aku mesti kalah dalam segala topik. hehe....
tak pe , kalau menang kang, ada aku naik bas balik Maran.


Nik , bukan orang Kelantan, orang Pahang original, aku pun tak paham pasal apa lekat nama tu pasal dia ni generasi awal budak kg aku. layan2 gitu jek.

pakar bab2 jentera berat especially bulldozer. ni gambar masa aku minta tolong dia ratakan depan rumah aku utk preparation kenduri.

buat tapak utk tmpat masak. and so on ...
respek cara dia wat kerja. memang world class. aku mmg puas hati.

Tiada ulasan: