17 Mei 2006

Aku Ketagihhhhhhhhhh ... Tulun !!

penyakit ni dah lama aku hidapi, sejak tingkatan 4 , aku terpengaruh ngan arwah bapa yang selalu minum teh pagi petang siang malam. Beliau merupakan penggemar minuman2 yg berorientasikan kafein. pada masa tu, aku hanya minum Milo Ais dan amat sekali tidak menyukai teh , kopi dan minuman2 yang sewaktu dengannya.

Namun, perkara yang amat kita benci kekadang menjadi kesukaan kita. Bukan lagi tahap kesukaan, tetapi menjadi rukun hidup aku dah ... hidup tidak sempurna tanpanya...

Pagi dirasakan dull dan kosong tanpa di isi dengan acara membasahkan tekak dengan arus kafein.

Hari ni genap dah 10 tahun aku menceburkan diri dalam arena ini. Aku tahu mende ni patut dikurangkan atau di seimbangkan dengan minuman yg berkhasiat ttp aku tak dapat menipu diri sendiri.

dada ku bergerak kencang....hhmmmm....aroma yang erotik sekali...wahh....bismillah , syrrpppppphhhh !! yeahh !! !!

note : buat Zulfa, nnt aa aku haplod gambar ko...bateri kamera aku dah kong.

Tiada ulasan: