24 April 2006


Wook - Up Close And Personal

hehhe... kali ni spesel sikit, pasal one my kelab kaki lepak kg aku , dah jadi somebody ... hehhe....
aku kenal dia masa kecik2 lagi, tapi dari pemerhatian aku dia mmg jenis hati kering , berani tak hingat, buat mende yg bagi aku risiko tahap tenuk pun dia still leh lakukan ...

time kecik, lepas bekpes, mesti dia dah terpacak depan rumah aku , ajak main ting2, pastu hapgrade main tembak2 , petang acara wajib adalah mandi di Pasir Biru ataupun empangan di rumah Long Bidin di hujung kampung.

masa tu dia dah ada basikal BMX, kira sapa ada time tu , mmg jejaka impian ... aku still lagi menapak.. kalau main bola,
striker adalah posisi feberet dia .. mmg dia into betul ngan bola...

masuk SPM, ghasenye dia dapat gred 3, so , melepak aa kat kg, ukur jalan dengna merempit dnegn hnda cup lampu bulat.
orang kampung dah mula hangin tengok muka dia bersepah kat kg, tambah lagi dengan ekzs bising dia merempit ke hulu ke hilir, hangin je ornag tengk, aku adlah antara pembonceng dia , kalau kuwo pi ngeteh kat bndar Maran ...

saat gemilang aku rasa time tunggu SPM laa...memasing tak tangunggjawab, lantak la ko ....
ke hulur ke hilir memekak dengan ekzs bsing ... melepak kat kedai kopi sampai lewat2 malamm..tokei kedai pun dah meluat tengk ... hehhe.....

lst2 aku dengar dia masuk sojar (soldier), masuk komando .. bukan calang2 orang leh masuk ni ... silap2 mental beb !!
tapi sprti aku cakap awal tadi , dia ni memang hati kering .. .hehe...

last2 , latest aku dengar dia jadi bodyguard Sultan Pahang .. aku tak percaya...tapi semlm aku belek surat kabo .. ada muka dia ..hehe...betul aa tu ... nak ke German katanya ... ikut Sultan tengok World Cup .. rezeki ko aa Wook !! hehhe

kredit : kamera adalah ehsan ManMinha
sumber : Utusan Malaysia

Tiada ulasan: