15 April 2006

Singapore's Thumbnail Hari Pertama

Di blik menunggu kat KLIA, wahh....habis semua orang aku sms-kan ... hahahah....


Rock uuu ... !! aku asyik tengok awan, laut , rumah cenonet, jaluran sungai , kapal halus ...waahh......orang lain semua tidur , padulik apa aku !!


korang mesti leh baca raut wajah aku masa ni menggambarkan apa ? hahhaha...orang kampung , kena lah first time ... erhmm...sendiri mahu hingat aaa ...


menjejak kaki kat tanah Singapore....


3 abdul strended selama sejam lebih .... buat bz , snapping mende ngarut2 , tengk orang , snap2 , pandang2 , ntha a... clueless ....


Muka selebet kat Changi Airport, hotel tak dapat lagi ? beg berat 1 tan nak pikul ?


Ni lah satu2 nyer gerai tunggal yg ada lekat cop HALAL oleh MUIS (Majlis Ugama Islam Singapura) , malangnya kurang enak dan semestinya mahal .. average 4 dollar . (dekat 6++ hinggit ... ))


Kat bawah hotel kami, ada shopping complex ni ... besar gak ... cam MidValley aaa..... cuma orang Melayu kat sini poyo je speaking ... heheh...


Sistem MRT kat Singapore, sama cam LRT kita gak .... cuma sampai skang aku tak paham nak baca peta dan beralih tempat bila transit .. tapi buat2 faham jek ..


Tempat ni mcam Pertama Kompleks laa...tak menarik sangat ...layan jek


Levis Store offer 70% diskaun ... hafez telah berjaya membeli satu seluar yg ketat...hehhe


arghh...first day .. penat gak ... terus bermalas-malasan ..


Kunun2 kagum aa ngan pembangunan kat Singapore, aku dok kat tingkat 43 ... tak de pe sangat, hehhe...mula2 je cam kagum ...


Tiada ulasan: