27 April 2006

Secangkir Iced Blended

erhmm, datang gak Sen mlm tadi, aku melepak kat rumah tnggu dia, jam dah kul 9 steng, tak de lagi miscall dia...ada hal kot ..

tit! tit! *nokia tone*
erhmm...dia aa tu..
bergegas aku memakai uniform utk turn ke Bistro.

aku bw lptop , sen pun. ada prjek mahu bikin. ntah jadi, ntah tidak, kene lak aku ni jenis hangat tahi tenuk.
cuba aa...

discss lebih kurang, layan mp3, layan video, layan pix.
cari mana yg sesuai, susun storibod..ceh .. cam best jek ..padahal main taram jek ...

cuba dulu... kalau berjaya. alhmdulillh.
jika sebaliknya, aku pasrah.

yeahh ..pasrah, aku semakin suka dengan perkataaan itu, sudah banyak keadaan aku tersebut perkataan itu, kerna itu begitu sinonim dan signifikan sekali.

Tq sen for coming ..... next week leh ? :)

1 ulasan:

DeLinn berkata...

ahaks! ice blended tu! :D