19 April 2006

Musuh Jangan di Cari

heheh, k aa tutup aa citer Kota Singa , aku saje flesbek zaman aku daftar masuk sekolah menengah dulu, kelakar gak .. pasal tak pengalaman sekolah luar kampung, mak bapak harap sangat aku jadi orang berguna pada nusa dan bangsa , so ke sekolah agama di hantarnya.

kawan2 aku mostly sekolah menengah biasa, pakai sluwo kaler gelap walhal aku kene pakai kaler hijau .. sngkok lagi , kene la pikul kitab2 arab ... yg membuatkan aku makin gabra mengharungi dunia ini .. aku rasa cam tak best giler sekolah situ, kawan2 aku tak de....

tengk muka senior cam nak telan orang,
"Ngape mata awok kuyu?"
"Mmg cam ni dah bang ", jawab aku dengan mata yg jernih dan hati2 yg berdebar2.
Hahahhaahahha......terdengar lah deraian ketawa mereka .... *Cilakos tul *

Arghh.........
ko ingat ko dah kuat ?
ko ingat budak kampung tak kuat ?
ko nak buli aku ?
aku tak takut aaa ..........

lalu aku jeck perut mamat perut boroi dengan sekuat hati , bersembur air liur dia ... di sertai dengan darah ke dinding.
kawan2 dia cuba menlong dengan mengeluarkan sebilah parang potong ikan, lalu menokek ke tengkuk aku ...

hahahha...aku ketawa girang ...
ilmu kebal yg aku pelajari di gunung semantan kini terbukti berkesan ...

Mereka ketakutan kegigilan ... aku jegil ke arah ketua mereka yg terperosok di dalam longkan depan kelas.
tiba2 ... bahu ku di usik ...

Gunx ! dah leh wat send and receive thru ss7 ? tanya projek manager aku.

err ......aku mengosok mata ... kepala ku berpinau ...



Tiada ulasan: