28 April 2006


Late Nite Show Shopping Sakan

mlm tadi , aku semacam lupa diri apabila bershopping, selalunya aku beringat2 dan berfikir 83 kali sebelum mencapai sesuatu bende waima sekotak tisu pun.
Namun, mlm tadi seakan2 aku dirasuk, gerahamku mengangga luas membaham apa sahaja yg ada dihadapan. Erm....
Penuh troli dengan barang2, sib baik AY tak pi, tapi bukan itu event yg aku nantikan ttp apabila jam menunjukkan 10 mlm, satu announcement ..
"Masa bersoping tinggal lagi 30 minit,.. " wahh.. aku bergegas membetulkan langkah.

aku mesti beli jugak, aku nak jugak , aku tak kira, dah lama aku memendam perasaan...
"Bang! mana begian elektik ?"
"kat atas nuhh"
ku percepatkan langkah.
sampai di kaunter , mataku liar memandang model2 cun dalam cermin, air liur ku melilih, dada ku bernafas kencang seperti kenderang mahu perang, laskar cintaku tidak dapat di tahan lagi, aku seperti insan yg baru belajar bercinta, gugup berkata apabila berada di depan mata...namun...
aku tetap kuatkan semangatku... ku nikahi juga model ini ... nah !! lihatlah dunia ... hhahhaha...
Cun tak ?

Tiada ulasan: