16 Mac 2006

Peraduan

mende ni agak relevan gak dalam hidup aku. kekadang kalau bosan tahap tenuk , aku gatal gak masuk apa2 pertandingan yg ada. the latest one , logo Affin Bank, cehh !! kalah la pulak ... dah ada orang dalam pun kalah .. hahha....

first prize, rm30k beb ! bertukar kereta aa aku kalau menang.....beli Toyota Levin kaler merah yg selalu aku nampak taing hantar minik pi kerja .. argh.... bestnya melenjan kereta tu ...

buka berita harian, tngok dah ada pemenang, cehh !! hancur berkecai Levin yg naik penat aku berangan saban pagi dan petang... tapi ku ucapkan tahniah aa kat korang .. kabel korang lagi power ... hek eleh .. dengki la pulak ... huhu...

kali terakhir aku menang peraduan masa sekolah menengah dulu. dalam majalah Roda-Roda . dapat helmet beb !! glemer satu sekolah, dunia aku rasa berwarna-warni ... indah berbunga2...rasa jalan atas angin ..huh.....

kalau ada logo contest, insyallah , aku nak cuba lagi ... Levin akan ku beli .... hahaha......

note : jangan tiru aksi penulis yg suka berangan



Tiada ulasan: