01 Mac 2006



Old School

kekadang aku rasa nak disclose all my sweet memories masa zaman aku skolah menengah , masa kat kedah dulu .. masa kat kuantan , masa menganggur , best semua tu .... zaman mencari2 , zaman menetapkan hala tuju, zaman gamble , zaman ... eh! macam2 laa...

masa balik kg, aku suka belek2 album lama, wahh...aku bergaya ngan motor kap cai , kalau taing raya , ku pastikan rupa paras motor akan tampak hebat , lebih hebat dari tuan nya ... tapi aku bukan kaki rempit , aku kaki make up mtor je .. frankly, i;m afraid of speed... frankly , kalau zaman kat kg dulu, ada race je .. jalan lurus , aku kasi pulas habis dengan aksi superman ... maksimum dapat aa dalam 90km/j , aku rasa dah laju sangat dah tu .. tapi .. bila sampai korner , aku turunkan kelajuan ,.. masa tu opponent akan pintas .. aku ingat lagi .. Wook, antara cempion racer kat kg , dia ni bawa tak hingatnyer ... muda lagi dari aku ... tapi adeii...aku selalu kalah kalau race ngan dia . ... even ngan orang lain pun .. Keli , motor sama CC ngan aku gak, tapi dia bantai karburator Raider , cis..... masih teringat ko pintas aku 50 meter je lagi ke garisan penamat !! anyway ... aku bukan kaki rempit . .aku top speed masa jalan lurus jek .. aku tak sanggup nak gadaikan nyawa , main kat corner ... tahu aa jalan kat kg .. unexpected thng can happen ...

so , thing about your family.
banyak dah derang spent duit utk korang ....
kalau nak rempit, make sure keadaan sekeliling selamat... jgan libatkan nyawa orang lain ...
nak lagi selamat ... cari track yg slemat , aku tahu korang teringin sangat nak racing ... cari tempat selamt utk berlumba ... sayang gak kan skill korang ... tapi at least , think twice before decide any decision ... hehhe...

aku ni cakap cam pegawai jpj lak ... hehhe.... blah aa gunx ..





Tiada ulasan: