15 Mac 2006

Main-main Cinta .... sucks !!

1.5 juta, baru dapat 700 ribu...aku rasa ni la perkembangan TERpositif dalam arena perfileman tanah air, mungkin ni la signal penonton bahawa filem2 crap cam ni patut HARAM ditayangkan .. hehhe.... keras la pulak statement aku .. biarkan .. blog aku .. suka hati aku aa....

kepada tuan director,
aku nak sound ko sikit .. aku dah lama hangin ngan ko...ko patut kerja ngan National Geographic atau Discovery Channel... ambil gambar tenuk ngan biawak pasir lagi bagus... idea ko cam tak bercambah...jem otak aku kalau layan ... tak leh nak berfikir ... tahu aa..alasan ko nak meriahkan industri filem .. tapi ... tak kan idea sama je ?

kesian kat anak2 muda, depa2 ni berjiwa revolusi...otak depa perlu direvolusi dengan mende2 baru . yg menyegarkan . kalau crap2 cam ni terus bertambah ... ko fikir aa cam ner generasi akan datang ??? aku rasa ko lagi advance berfikir daripada kutu cam aku ni .. ko kan dah tua .. berkilo2 garam ko dah telan ...

buat aa filem2 yg leh wat otak berfikir .... arghhhhhhhhhh..........

2 ulasan:

salman ® berkata...

gambar tenuk tuh...best². tapir sumatera antara yg terhensem..ehehe

Tanpa Nama berkata...

aku jugak menyampah layan cita sampah director yg proff ni...