21 Mac 2006

jumaat till monday... the priceless moment indeed !!

mula jumaat lepas (17/3/06) sampai senin (20/3/06), aku bebas seketika daripada dunia yg ntahhapehape ... dunia robot, dunia satu kosong satu kosong... yeah !! aku bebas ...

pagi jumaat ku habiskan dengan borak tak hingat ngan mak aku yg kebetulan sejak senin melepak kat rumah 'kotak' yg agak boring itu, ku hiburkan dengan joke aku yg tak berapa best itu, lengkap dengan pakej premium sarapan dengan nescafe arabica ...aku merindui saat itu .. l luv u mum !!

Di kala petang menjelma, ku hidpkan kancil AE86 ku (suka hati aku aa nak gelar apa kat kete aku .. ), deruman lembut enjin 6 valve tu begitu mengubat kalbu...tepat jam 6, kami berlima merempit pulang meninggalkan kota Kelana Jaya yg penuh dengan manusia hipokrit dan tak kurang juga yg masih berpegang pada mukjizat rasul akhir zaman .... bubbeyy...

I Hate Responsibilites
Yeahhh !, but it's true....
skang aku nganga sorang2, dua2 adik aku skang nak kawin, ada yg cadang buat serentak, ada yg cadang wat asing2. aku pening2 ..

kalau wat serentak, tenaga kerja sekali je guna tapi kene perah tak hingat..bajet pun ok, tapi kalau wat asing2 , penat tak usah citer aa...lagi aa sakan aku kene maki ... dilema giler !! balik kg ni pun , puas nego dengan sedara mara... camner nak wat.. ?? since aku kira nak jadi bapa ... kene aa kunun2 wat seme mende2 logistik ni .. hehe...nanti aa aku hapdet ... fenin !!!


Tiada ulasan: