20 Februari 2006

Late nite Show with AY

dah lama AY sihat, tiba mlm ahad lepas dia jatuh sakit, nafas dia tidak normal, trus menghukumkan sebagai asma, keturuanan aku dan minik tak de lak kene asma, tapi tak pe ..kita redah aa mlm ni cari klinik,

jam menunjukkan pukul 12:30 mlm , klinik Famili tutup, pi ke sasaran ke-2 , iaitu lokasi di depan kedai Syed (mamak), tutp gak ! aku dah cuak, AY merengek tanda protes atas kelembaban bapanya mencari klinik , kalau dia leh cakap , ntah apa dia curse aku ... huhuh....

aku call bbpa kroni, bertanyakan hotspot lain, seksyen 14 kat masjid bulat ...roger ! maklumat di terima , TQ kepada ust fairuz (otai PJ) kerana memberikan info pada saat2 genting ini ... rempit selaju mungkin menggunakan skill Initial D aku ... aku drift semaksimum mungkin .. ramai2 terpinga2 dengan kemahiran drift aku ... hahha.. baru ko tahu sapa aku ! ko ingat kancil tak leh drift ke ??? see my leg first aa....

korner demi korner aku tawan .. sretttttttttttttttt !!!! begitu teliti aku mengawal kancil agar tidak melanggar penghadang jalan ... aku dah awal2 suh wife aku ketatkan seat beat, kerana aku terpaksa drive sebegini ... sabar AY .. ayah akan cari klinik secepat mungkin ... sretttttttttttt !!!! korner depan Toyota aku drftkan .. pecah keheningan malam dek kerana bunyi tayar kancil aku ... aku tahu isian angin tidak tepat ... oleh sebab itu aku menggunakan teknik Inersia Drift utk membalancekan kereta aku ... wife aku tenang sahaja ... nampak mulut dia terkumat kamit membaca sesuatu ...hek eleh .. abng dah baca doa naik kenderaan aa....insyallah selamat ...


sretttttttttttttttttt !!!!!!!!!!!! aku ambil parking sambil tarik hand brake ... beberapa orang yg lepak kat situ mengushar kami ., aku wat sardin je terus ke klinik ..

alhamdulillah ... AY mendapt ubat ... you can count on me my son !!
oh ya !! aksi drift tu aku tambah je utk menyedapkan cerita ...sori ya !

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

depan syed tu ade klinik amardev 24 hours