17 Februari 2006

DULL + NUMB

minggu ni aku rasa tidak berapa produktif compare last week, mungkin tak de bende baru aku jumpa kecuali DRIFT tu aa.... mende baru dan seronok explore ... tapi nak praktis rasanya cam jauh lagi.

kekadang rasa nak ubah cycle hidup, rasa boring la pulak ulang mende sama je kan ? kul 8 tengk berita , tengk berita .. naik muak dah tgk menteri kerja raya tu .... komen tak best langsung ... tahap aku ni pun fikir 2-3 kali nak beri no henpon kat orang , ni lak nak publish kat TV . giloss .... nah ! rasakan ... kat 2-3 ribu incoming message...hehe....re*g*n laa.... !! Sendri mau ingat aa....

Boring kta asyik diperangkap oleh isu ... isu yg rubbish ... tak meng'ereksi'kan minda ...minda mengalami disfungsi erektis dan impoten .. hehhe....

satu lagi , aku skang dah batuk2 ... grr.....kalau nak hempus asap rokok tu .. hala aa kat tempat lain .. jgan kat muka aku ...

letih naik tangga. aku belasah minum pati ikan haruan yg aku belasah beli kat pekan sari ... cam best je ...

Initial D dah sampai ACT8 !! huhhh !! penat .... duniawi tul aku ni ...

maaf !! tulisan aku kelam kelibut...menandakan aku mengalami jiwa kacau ..... reset my life !!

Tiada ulasan: