14 Julai 2004

Balik Lipis....

dah beli tiket..kui!! kui!!
sabtu mlm, insyallah, tolong mertua niaga keropok di pasar mlm bandar Lipis
ahad , insyallah berniaga di Padang Tengku...
tapi rasanya nak jumpa cikgu Baharom aa..
wife dia, x-employer wife aku ...
dia mengusahakan tadika di bandar Lipis..
aku suka semangat dia ...

banyak cabaran dia nak buat tadika..
jaja muka sana sini , cari modal ...

moral of the story, nak buat something, mesti ada pengorbanan...
tapi as a muslim kite kene fikir one step further..
apa niat kita melakukan ?
macam main futsal ?
apa niat kita ?
nak peluh? nak kuatkan badan ? nak jumpa kawan? bosan dok rumah ?
macam2 reason ....
tapi bagaimana evaluation drpd Maha Pencipta ?

alangkan bagusnya kita main futsal niat nak sihatkan
badan nak tingkat amal ?

Islam bukan hanya di tikar sembahyang.
it's a way of life ...

cheh ! poyo plak aku sembang. macam orang nak baca !! heheh....


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku nak baca.. hehehehehe aku pembaca setia .. bukan ko tak tahu.. moral of the story.. silalah update jurnal anda daily ekekekek..

kim salam nila weh..

-DeLiNn-