17 Mei 2004

Raihan + UltraSound + Walimah (again ?)
i bought this album last week....

nak gelak gak dengo first song tu.. macam lagu hisdustaan ....
tapi lirik dia menarik ... tak lari drpd tujuan asal ... nak ajar manusia kembali kepada Allah ....
second song, duet ngan signer 60-an , S-Jibeng ... best gak ... adunan baru ...
lagu duet ngan Awie pun ada,a big suprise to me ... hahaha....
lagu drpd album Belengu Irama.... zaman sluwo ketat ngan letak sapu tangan kat kepala lutut .. hehehhhe.....
tapi adunan yg dibuat , dapat seimbangkan muzik agar listener tak lalai ...lirik yg baik !!

tapi for sure each album ada killer song dia....
bagi aku , kalau aku DJ radio IKIM, aku akan vote pada lagu Ababil...
very touching beb !! aku suka time tarik tu .. pastu ada back up muzik plak..
and then, lirik dia ada unsur pertanyaan ? memang relevan ... two thumbs up to akhi Abu Bakar for the fruitful lyrics..!!!

Ultra Sound..
haha...first time tgk ultrasound.... haha...cuak!! cuak !!
aku ingat tak leh tengok .... pasal dah kene kat UH dulu..
dia tak kasi aku tengok ... tapi kat sini .. dr pun sempoi ...
siap invite aku lagi ...
"meh la tengok !!"
baru 3 bulan ++,so the figure tak jelas lagi ..
peringkat apa agaknya ? nutfah (dah lepas kot !), 'alaqah ? (auk rasa ni ..), mudghah(embrio... tak lagi rasanya ...) ?
baby dok dalam rahim ... nak confirm dia 'parking' betul ....hahha... alhamdulillah !!
segala puji bagi Allah !!

Kenduri
hari sabtui + ahad , attend majlis kawin ...
satu kat sentul ,and the other one kat Taman Tun ...
thnk to Bayam kerana kasi pinjam kereta....
kereta hang best aa....!!



Tiada ulasan: