31 Mei 2004

Pesta Buku + Raihan + Muhamad - Utusan Terakhir

semlm aku pi PWTC utk pesta buku, actually dah last day....
sampai dalam kul 12 tgh hari ...

macam biasa aa aku akan ke gerai Saba Media ....

nak cari VCD , Muhammmad - Utusan Terakakhir dan juga buku Harun Yahya ...


tapi sebelum sampai ke gerai Saba, aku berkenan kat buku
How To Win Friend and Influence People, buku ni diterbitkan pada tahun
1930-an ttp still lagi hot .... member aku rekemen suh beli .... aku belasah aaa......

dah sampai gerai Saba, apa laagaa... aku shopping habis-habisan ..
antara buku yg aku beli , tulisan Ahmed Deedat, Dr Zakir Naik and of course Harun Yahya ....
Buku Palestin tulisan Dr Mohsin pun aku belasah ... dia ni expert bab2 Palestin nih... agak akademik
isi kandungan dia .. tapi tak pe aa ... belasah aa....

tgh2 lepak kat Saba, announcent habaq Raihan nak datang ke gerai Saba...
perghhhh!!! apa lagaa.. lepas solat Zohor . aku pi ke gerai Saba..

tuu dia,,,,crowded gile ...
mostly muslimat ramai .. tak pe... aku suh wife aku redah ...
dah ada ruang , aku masuk .. terus panggiil "Abg Nazri , tolong sain .!!!
"Sapa nama ni ?" , tanya abg Nazri ...
"Rizal "... hahha..... dapat gak aku jumpa ngan depa ni .... heheh...!!!

pastuh aku terus ke rumah abg ipar utk repair pc dia ....
balik mlm , depa hantar ..... hehhe...

lepas solat isyak terus layan VCD tuh ....
aku kasi 18 thumbs up aa kat citer ni .....
TOUCHING BEBBBBB !!!!! MESTI BELI !!!!


Tiada ulasan: