07 Mei 2004

Kenapa guna Linux??


aku ditanya soklan ni ...
aku dah guna linux start belajar kat UUM,
at that time satu lecturer kasi asgmnt utk buat web based
guna asp.

aku masa tu baru kenal linux setelah diracun oleh senior.
heheh...so why not , aku implement those asgmnt dgn linux ?
aku jumpa lecturer , dan justifikasikan ..

alhamdulillah , dia agree...
so , aku start buat ...
memang payah, terpaksa struggle sendirik ,
cos majority buat dalam asp ...

aku bukan nak citer, yg aku hebat ! nauzubillah ....
just aku discover , ada lagi dunia lain selain windows
macam kita dah biasa dok atas darat..
rupanya ada lagi dunia lain , iaitu dunia laut yg lagi besar .....

lagi satu , aku install + guna linux bukan nak condemn windows...
aku still guna .....
no such things nak condemn everybody .....
tendency aku kat programming ...
aku nak cuba program dalam linux ...
and also the same code aku nak run dalam window...

that's why aku belajar JAVA ...

maaf ! take your time , baca blog boring aku nih ....

Tiada ulasan: