05 Mei 2004

Ganuuu Kiterrrr !!!

baru balik dr KT, terengganu mencandat sotong.
my first experience actually,

pi naik bot nelayan,
a few of my friend vomitted after several hours on the boat..
aku maintain jek... bhahhaha.... satu kejayaan di situh .. hish ! hish !!

tapi aku ngantuk + lapar atas bot ...
belasah makan roti + epal + limau , memang aku lapar ...
actually aku bukan kaki pancing , memang tak minat pun .
but just collect experience,
brother yg ikut pun semua sporting ...

kitaorang buat jama' takhir isyak + maghrib atas bot
dalam pukul 1 pagi lepas tiduq atas pukat ... beralaskan kupiah yg baru beli kat Masjid Negara...
aku solat duduk ajer kerana tak dapt balance badan ....

lepas solat, pak cik merangkap captain bot ajak makan sotong goreng
yg baru dia candat !! wahh !! makan lagi !! bulihhhh ! ON ajer !!
sedap siutt....

lepas tu ! aku tiduq .... selang bbrp jam , kene kejut utk solat subuh ...
syahdu jer rasa solat subuh atas bot ...
lepas solat , aku ushar matahari naik..
masyallah kebesaran Allah !!

balik ke Jeti , alhamdulillah , ombak that night tak besar sangat...
just sometimes, bot goyang agak kuat .. cuak jugak .... hehehe....

alhamduliillah , Allah izinkan aku dapat pengalaman ini ...
Alhamdulillah , segala puji bagi Allah !!

gamba aku lepas lawan bola di tepi sungai somewhere kat KT...

Tiada ulasan: