28 April 2004

Sen,
kawan aku kat UUM dulu nak kawin this 1st Mei,2004..
alhamdulillah , moga ke akhir hayat ..

sebut pasal kawin, aku teringat masa kecik,
perati orang kawin...
aku ingat aku selamannya kecik,
celik mata, panjat pokok, mandi sungai , balik kene marah ngan mak,
kene rotan ngan bapak, ,,,,

but lepas aku kawin ni, baru aku rasa kebenaran Al-Quran.
kita seakan2 singgah ...
means : roh--->bayi---->kanak2--->remaja----->muda---->matang--->tua--->nyanyuk--->mati---->roh

ada level2 dia , tapi bila kita dah sampai satu level tuh,
tak dapt nak patah balik, hanya ushar album jek ..
tgk nostalgia ... tapi bende tu pun akan ditinggalkan ...

mak aku cthnya , dah makin tua ...
aku dah nampak banyak kedut kat muka dia...

aku akan beruban tak lama lagi ....
Ya Allah ! berikan aku hidayah dan akhirkan hidup aku dgn husnul khotimah !! AMINNNN!!!



Tiada ulasan: