26 April 2004

Kematian dan Pindah Rumah

Mak mertua aku call dalam keadaan menangis teresak² pagi sabtu lepas,
hati aku dah berdebar, aku jawab panggilan dan ternyata ada kematian
macam hati kecik aku cakap....

husband kepada adik pak mertua aku meninggal dunia di Hospital Lipis
pada Sabtu ; 24th April, 2004 jam 8 pagi.

Aku bungkus apa yg patut, dan balik Lipis dgn abg ipar aku yg dok kat Pekeliling.
Fuhh!! kematian yg akan kita lalui ....
aku perati kat kubur yg masih merah ...
baru aku borak ngan pak cu usop ni , dah dia tinggalkan aku ...
giliran aku ntah bila ... dunia dah makin tua ... petanda kiamat dah banyak ...
hati masih cintakan dunia ... argh.... kenapa aa aku ni mudah lupa ...

Kena pi balik dengaq tazkirah agama yg insyallah leh lembutkan hati aku
yg dah semakin keras ....
balik rumah , bergelak ketawa sehingga lupa apa yg menanti kita di'sana' ...

---------

Aku balik ke Kelana Jaya hari tu jugak ...
cos the next day jiran aku nak pindah ....

dr Kg Tunku ke Subang ..
Mak dia memang pandai masak ..
hidangan nasi beriani di beri !!! plus daging kambing... memang sedap....

After that, we all angkat barang ....penat tapi FUN !!
leh berkenalan .. dan rapatkan ukhwah ...

rumah baru dia cantik .. kira dream house aaa...
rumah 2 tingkat, bilik banyak ....
luas , depan playground plak .. perghhh !!! ...

situh harga around 200K++ ...


Ciao !!

Tiada ulasan: