27 April 2004

Absorber dan Bearing Baru

Saya ganti ini ...




dan ini ...





dia letak absorber harga 85 , aku tawar 80 ....
"80 , you pasang sendrik aa... " jawab mekanik tuh ....
aiikkk.. aku cepuk kang baru tahu .... hehhehe!!!!
leh tahan bahasa dia ... biasa aa orang kerja bengkel bahasa dia explicit skit ....
tapi puas hati aaa dia buat ....
lalu lubang , memang dia absorb aa....

semangat skit nak pi kedai beli barang dapur ....

oh ya! wife aku dah nak masuk bulan ke-3 ....

last night , aku install balik Fedora ..
ambil option workstation ....
tapi aku pelik mp3 tak leh pasang .... ada isu licensng . aku tak paham ..
java tak install lagi kat linux ....
apache + mysql pun tak de ... pelik tul...
mandrake ok jekk...
seem like fedora nak kasi aku buat kerja sendrik ...

tapi tak pe ,, dah lama tak rpm -xvf .... hahhaa....

Tiada ulasan: