02 Mac 2004

hari ahad lepas , masa nak nunggu wife aku balik dr meeting guru tadika,
aku saje lepak kat tempat basuh kete di Kelana Jaya...
jst nak tahu macammana life orang yg keje cuci kete ni ...

teruk rupanya ...
dalam ramai2 tu aku notice ada mamat muka macam Melayu (may be Indon!??)
..teruk kene marah ngan tokey ...aku terfikir teruk nak cari duit ...

semlm aku borak ngan satu hamba Allah, dia diberhentikan kerja ....
dah masuk 3 bulan , dgn kereta, anak 3 orang , rumah , all the likes...
semua nak kene duit ....
macam2 Allah kasi ujian kat hamba Dia...
betul laa dunia ni ujian . nak uji setakat mana patuhnya kita
kpd perintah Allah bila di uji ...

semacam patuhnya Sumaiyah dan keluarga Yasir apabila dibunuh kejam kerana
pertahankan aqidah.
semacam kuatnya Bilal apabila dihempap batu di panas mentari kerana
kalimah tauhid ....

heee.....kita ?


Tiada ulasan: