27 Februari 2004

today is friday !!
mlm ni balik Lipis ... kuikuikui
wife aku ada kursus plak pagi Ahad,
so sabtu je lepak Lipis then petang ciao balik ke KL.

from this month onwards, may aku kene kerap balik ke Maran
utk selesaikan projek buat bilik air and repair dapuq ...
ok jugak tuh! leh buat meeting ngan engah aku utk buat hari keluarga ...
aku bajet dalam tahun ni ..
dapat kumpul dalam 5-6 family dah OK. tak perlu besaq2...
opss...salasilah aku tak update lagi !!
banyak silap rupanya !!.. engah aku betulkan !!
nampaknya dia berminat betul nak adakah hari keluarga tu ....
kkekek....
insyallah !! jika takde aral melintang , raya puasa ni ... belasah buat !!


ops...ANIS bulan 3 aku dah beli ...
seperti biasa aku beli ngan mamak tu ..
bersungguh dia tolong carikan ...
last2 ada last copy jek ...
laku jugak mag tu .. tak pee ...satu perkembangan yg bagus !!

dalam bulan 4 ni , ada seminar parenting kat DBP ...
dr fadzlah kamsah + dr mashitah jadi ahli panel ...
macam menarik jek ....

nnt aku ushr line ....

Tiada ulasan: