18 Februari 2004

minggi ni aku kene balik kg..
ada kenduri kawin jiran aku ...

aku cadang nak naik moto.. b'cos i love moto biking ..
dr dulu aku berangan nak pusing malaysia naik moto ...

wife aku no hal ...
pagi tadi masa on the way nak pi keje ..
ternampak moto cagiva MITO 7 speed.pergh...!!!
lelehhhh .....
cutting dia lawa.....tapi may be spare part dia payah ...
makumlan buatan Eropah bukan Jepun ... !!

tapi ex-5 aku la ni aku cukup puas hati ...
even though CC kecik, tapi setia

aku teringat last time aku naik moto ngan arwah ayah
utk gunting rambut dia di bandar...
dia cukup happy time tu ...
lepas pi gunting rambut, selalunya kita akan minum2 teh di kedai ..
FYI, one thing aku inherit drpd my beloved father is minum teh.. ehheh ...

lepas time tu , terus dia jatuh sakit ....
miss the happy moment ...
ayah aku hanya pinjaman ...

banyak jasa moto aku tu ....
hehhe....



Tiada ulasan: